Chcesz brać aktywny udział w planowaniu i organizacji eventów promocyjnych AW, w tym m.in. targów pracy, konferencji, wykładów?

Asystent ds. eventów oraz marketingu

Chcesz brać aktywny udział w planowaniu i organizacji eventów promocyjnych AW, w tym m.in. targów pracy, konferencji, wykładów?

Masz zdolności organizacyjne, negocjacyjne oraz doświadczenie w kompleksowej organizacji projektów przy współpracy z podmiotami zewnętrznymi?

Chcesz wykorzystać swoje umiejętności, a jednocześnie rozwijać się u jednego z najciekawszych pracodawców na rynku?

Dołącz do naszego Zespołu!

DO TWOICH OBOWIĄZKÓW BĘDZIE NALEŻAŁO:

  • Wspieranie organizacji wydarzeń firmowych,
  • Budowanie świadomości marki w grupach docelowych poszczególnych wydarzeń,
  • Prowadzenie procesów formalnych,
  • Przygotowywanie prezentacji.

WYMAGAMY:

  • Wykształcenia średniego,
  • Doświadczenia w agencji PR, agencji eventowej lub komórce organizującej wydarzenie plenerowe, targi, konferencje itp.,
  • Doskonałej organizacji pracy, samodzielności i odpowiedzialności w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
  • Umiejętności zarządzania projektami,
  • Kreatywności i elastyczności w działaniu.

DODATKOWE ATUTY:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • Znajomość branży eventowej, PR oraz kreatywnej,
  • Umiejętność samodzielnego i analitycznego myślenia,
  • Komunikatywność, wysoka kultura osobista.

OFERUJEMY:

  • Stabilne warunki zatrudnienia  - umowa o pracę,
  • Pracę w zespole ludzi z pasją, w dobrej atmosferze,
  • Możliwość stałego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
  • Konkurencyjne wynagrodzenie,
  • Opiekę medyczną.

Opcje strony

do góry